top of page
  • Hur gammal måste man vara för att få träna hos er?
    Hos oss får du träna när du kommit in i tonåren. Den tränande måste dock ha fått en gyminstruktion tillsammans med en instruktör innan träningen påbörjas. Programmet anpassas efter träningsbakgrund och fysiska förutsättningar.
  • Har ni barnpassning?
    Vi har ett rum där barnen kan leka eller se på tv medan föräldrar tränar, men vi har inte möjlighet att hålla koll på barnen.
  • Hur gör jag för att boka en personlig tränare?
    Vi tar inga bokningar för personlig träning direkt i receptionen då våra tränare bedriver egen verksamhet. Ta därför kontakt med den tränare du tror passar dig bäst och stäm av när det passar er båda.
  • Har ni skåp med lås i omklädningsrummen?
    Vi har skåp i omklädningsrummen men lås tar man med sig hemifrån.
  • Hur loggar jag in för att boka pass?
    Du loggar in antingen via hemsidan eller Bokningsappen med din mailadress som användarnamn och ditt födelsedatum (YYMMDD) som lösenord.
  • Vad är det för "Provider Code" till Bokningsappen?
    Vår "Provider Code" är: 1 0 9 3 0 0. Denna behöver du bara skriva in vid första inloggningen.
  • När måste jag senast boka av mig från ett pass?
    Avbokning stänger i regel 2 timmar innan ett pass början. Vid strul, ring receptionen eller kontakta oss på Facebook.
  • Hur får jag reda på om ett pass jag har bokat mig på blir inställt eller ändrat?
    Vid situationer där ett pass ställs in eller ändrar tid hör vi av oss till de som är bokade via sms och e-post. Se därför till att hålla oss uppdaterade om du byter uppgifter.
  • Jag är utbildad gruppinstruktör, hur går jag tillväga för att köra klasser hos er? "
    Kontakta oss via e-post, telefon, Facebook eller muntligt i receptionen så tar vi vidare diskussionen därifrån utifrån situation.
  • Hur lång uppsägningstid har jag på mitt autogiro?
    Efter bindningstiden på 12 månader har man en (1) månads uppsägningstid. Uppsägning sker per telefon eller i receptionen, ej via e-post.
  • Hur lång giltighetstid har ett klippkort?
    Personliga klippkort (20-kort) gäller i 9 månader från inköpsdatum, och familj/företagskort gäller i 12 månader.
  • Jag har inte varit hos er innan, kan man prova på? "
    Ja. Om du inte har varit hos oss tidigare eller inte varit kund under de senaste 3 åren (inkl. tidigare prova-på-veckor) har du rätt till en gratis prova-på-vecka.
  • Går det att uppgradera sitt medlemskap?
    Ja. Säg till oss i receptionen så ändrar vi det på nolltid.
  • Hur anmäler jag min dotter/son till Young Moves?
    Om anmälan är öppen sker anmälan via betalning i receptionen, ej via e-post eller telefon.
  • Finns det fler Top Fitness Center-anläggningar i Sverige?
    Nej, vår anläggning är den enda i Sverige och ingår inte i någon större kedja.
  • Behöver man vara kund för att få sola solarium hos er?
    Nej. Alla är välkomna att sola hos oss oavsett kund eller inte. Polletter köpes i kassan. OBS! Fr.o.m. 2018-09-01 är det lagkrav på att man minst är 18 år gammal för att sola solarium. Var därför beredd på att visa leg om du är ung / ser ung ut.
  • Har ni bastu?
    Ja, vi har en gemensam bastu för damer och herrar i anslutning till omklädningsrummen.
  • Vad säljer ni för produkter?
    Vi säljer olika drycker och proteinberikade bars/kosttillskott. Läs mer här.
  • På Google står det att ni har öppet under vissa helgdagar när ni inte har det, vad gäller? "
    Vi ansvarar inte för vad Google eller andra sökmotorer skriver att vi har för öppettider. På Facebook går det inte heller att lägga in temporära öppetider, därför är det som står på vår hemsida det som gäller.
bottom of page